Duiven en spreeuwen schieten - Reisverslag uit Almelo, Nederland van ThijsLokerse - WaarBenJij.nu Duiven en spreeuwen schieten - Reisverslag uit Almelo, Nederland van ThijsLokerse - WaarBenJij.nu

Duiven en spreeuwen schieten

Door: Thijs Lokerse

Blijf op de hoogte en volg

24 Juni 2015 | Nederland, Almelo

De boer waar ik stage loop heeft veel last van voornamelijk spreeuwen maar ook duiven. Omdat ik thuis ook veel schiet, moest is de schade op stage ook maar proberen te beheren

  • 03 Juli 2015 - 09:56

    M. Bogaerts:

    Hallo Thijs,

    je hebt tot op heden weinig te melden.
    ik heb de indruk dat je het wel leuk vinden om te schieten, kijk daarbij wel uit.
    jouw stagebegeleider is in ieder geval erg te spreken over jou.

    ik wens je dan ook nog een leerzame en plezierige tijd toe.

    M. Bogaerts

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

Actief sinds 02 Mei 2015
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 4552

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Juni 2015 - 17 Juli 2015

enter

Landen bezocht: